heroin
s přítelem jsem měsíc a slyšela jsem že je na heroinu já osobně na něm nic divneho nepozoruji ale nemám s drogami zkušenosti je pravda že moc nemůže jíst málo spí a je unavenej. děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel takto přes internet nedokážu posoudit, zda chování Vašeho přítele je způsobeno užíváním heroinu. Nevím také, nakolik důvěryhodné jsou zdroje, odkud informaci, že přítel bere heroin, víte. Také nevím, nakolik jste, pokud vůbec, o tom s přítelem mluvila, případně jak vysvětluje svoje chování (nechuť k jídlu, nespavost, únavu). To může souviset s čímkoli (psychické potíže, stres v práci...) a nemusí se jednat nutně o drogy. Nemám dostatek informací, abych Vám mohla nějak víc pomoci. Nevím, kolik příteli je, v jakém prostředí se pohybuje (zda je vůbec pravděpodobnost, že by za jeho chováním byly drogy), jaké má zázemí, zda chodí do práce/školy nebo se potýká s nějakými potížemi v tomto ohledu... Nevím, nakolik jste spokojená ve vztahu a nakolik se vám přítel věnuje. Pokud máte nějaké pochybnosti, tak je asi na místě to řešit a vztah ukončit, ať už jsou za přítelovým chováním drogy nebo ne.