prozba o pomoc
prometeus14
jmenuji se karel je mi 29 let jsem z mostu ,ustecky kraj,severni čechy.jsem 12-- let na opiatech.heroin, eska,do 1 ledna 2010 mi subače psala moje obvodni doktorka,diky tomu sem přes rok chodil do prace,tet mi je přestala psat, aja je musim schanět na černem trhu za 400.za prašek jelikoš beru 1-8 deně musim deně sehnat 400,chapete že to nejde poctivě.pros vas o pomoc kterej doktor kdekoliv v okrese mi bude psat subače 8,tak 4 baleni mněsične?ale subotexi ne suboxony.-nechci a nemužu přestat a subače si picham.prosi pomoste mi zase dustojně žit.nechci krast ale situace mně ktomu nuti

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, vzpomínám si, že jste nám již v lednu psal a my Vám odpovídali. Mrzí mě, že se situace doposud nezlepšila. 12 let na opiátech je poměrně dlouhá doba. Váš postoj dáváte jasně najevo - nechcete a nemůžete přestat. To je třeba respektovat. Měl byste ale např. vědět, že užívání subutexu nitrožilně přináší řadu zdravotních komplikací. A trestná činnost není nikdy dobré řešení, chápu tíživost Vaší situace, ale nemohu respektovat, že by kvůli Vašemu jednání trpěli i nevinní. V Ústeckém kraji je několik kontaktních center, kde můžete svou situaci osobně a přitom anonymně konzultovat (Kontaktní centrum DRUG-OUT Klub, o.s., Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01, telefon: 475 210 626; Kontaktní centrum, o.s. Světlo Kadaň, Hálkova 224, Chomutov, 430 01, telefon: 474 652 030; Kontaktní centrum White Light I., Doubravská 122/5, Teplice, 415 01, telefon: 417 530 788), mohou Vás tam nasměřovat na další odborníky, budou mít nejaktuálnější zprávy o lékařích, kteří berou nové pacienty, ale také Vám mohou nabídnout využití výměnného programu injekčního materiálu apod. Dále je v ústeckém kraji AT ambulance (zařízení kde pracuje psychiatr zaměření na závislosti): MUDr. Zdeňka Staňková, Ústí nad Labem, Masarykova nemocnice, psychiatrické oddělení, Sociální péče 7, telefon: 477 113 137. Substitucí subutexem se věnuje MUDr. Judita Jansová (Substituční léčba-Subutex, Sociální péče 3316/12A, Ústí nad Labem, 400 01), na stejné adrese je také substituční program metadonem, který se někdy u dlouhodobých uživatelů opiátů, kteří neplánují abstinovat, doporučuje. Držím palce.