co dělat když se dítě nechce vzdát marihuany
Dobrý den. Syn již dva roky užívá marihuanu a nechce se ji vzdát. Domluvy nepomáhají. Jsme v koncích hrozí mu vyluočení ze studia. Probíráme to sním takřka denně.Jen nás ignoruje. Už si stím opravdu nevíme rady jemu přednější parta než co koli ostatní. Nevěřím ani tomu že by šel s námi někam do porany zkuste nám něco poradit. Moc děkuji s pozdrave MICHAL

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Michale, napište mi ještě jendou a uveďte odkud pocházíte nebo alespoň větší města, která jsou vám dobře dostupná. To, že Váš syn odmítá návštěvu poradny neznamená, že poradenství nemůžete prozatím využít Vy - jako rodiče. V tuto chvíli se mi to zdá jako nejrozumnější možné řešení. S pracovníkem proberete konkrétněji Vaši současnou situaci a můžete společně najít nějaká řešení, také se můžete poradit jak třeba lépe Vašeho syna motivovat k tomu, aby i on sám odborné zařízení navštívil. Mějte se hezky a napište. M.K.