zahojení kůže
Jiřule
Mam takowej dotaz,moje kamaradka si píchá a ty w pychy jsou hrozny strasne spatne se ji to hoji a ty modriny ani nemluwim tak jsem ji chtela pomoct ,a zjistit co na to ,aby jse to rychlejc zahojilo naky masticky nebo kremy??dekuju za rychlou odpowd ,,mej te se

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, zcela nejlepší by bylo kdyby Vaše kamarádka co nejdříve navšívila Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam své nezahojené rány ukázala lékaři či jinému pracovníkovi Káčka. Nemusí se vůbec ničeho obávat, služby kontaktního centra jsou bezplatné a lze jich využít i zcela anonymně. Netuším odkud jste, takže nevím jaký kontakt Vám doporučit. Jestli nevíte, kde se u Vás Kontaktní centrum nachází, napište ještě jednou a uveďte větší města, která jsou Vám dobře dostupná, kontakt Vám vyhledám. Můžete tam s kamarádkou zajít a k náštěvě Káčka ji podpořit. V tuto chvíli se mi to zdá jako nejrozumnější možné řešení. Mějte se hezky. M.K.