alkohol a lidé
Pigl
Jak mám pomoc strejcoj co je 2x rozvedenej slušně řečeno pije jak se dá i nedá. Nemá prácí a už se málem podřezal??? Možná by chtěl znovu začít a najít si práci ale neví kde, jinak je hodnej ale už z toho chlastu pomalu blbne!!! Prosím o jakekoliv informace, dík.

Odpověděl: Jakub Minařík
To je těžká rada. Asi bych vám doporučil se napřed spojit s někým, kdo ve vašem okolí vede ordinaci AT, nebo nějakou léčebnu, která má odd. pro léčbu závislostí. Můžete najít vlevo v kontaktech, nebo se dohodněte s jeho praktickým lékařem. Bude vědít. Společně na něj můžete vyvinout tlak tak, aby se pokusil o léčbu. Třeba to vyjde.
P.s. Víte k tomu, aby to zabralo to vyžaduje dlouhodobé, koncepční úsilí na mnoha frontách. A to nejen před léčbou, tak i po ní. Je totiž možná mnohem těžší udržet abstineci než ji zahájit. Takže držím palce. :-) A pozdravujte strýčka. Vyřiďte mu ode mne, že když vydrží chlastat, tak zblbne. Úplně a nevratně. Protože alkohol fakt rozleptává mozek - je to totiž látka, která rozpouští tuky a denaturuje bílkoviny. A přesně z tyhle látky jsou základní stavební kameny každé buňky našeho těla.