Leceni
Michal
Dobry den, jsem zavisly na alkoholu, respektive na vine. Piju denne dve krabice. Jsem z Prahy. Je mozne chodit nekam nezavisle k psylochogovi? Mam take existencni problemy, mozna poruchu osobnosti. Dekuji za rychlou odpoved.

Odpověděl:
Zdravím vás. Vyhledat pomoc specialisty je určitě moudré rozhodnutí, ať už se to týká problematiky závislosti nebo jiných psychických obtíží. Věřím, že se vám povede problémy zvládnout a bude se vám dařit lépe. Níže posílám kontakty na pražská zařízení, kam byste se mohl obrátit o pomoc. Tato zařízení se specializují jednak na problémy s alkoholem a návykovými látkami, ale současně umějí pomoci i co se týče psychických problémů, které jsou často se závislostí propojeny. Je zde možná ambulantní terapie, případně i zprostředkování pobytové léčby. Rozumné je si tam samozřejmě nejdříve zavolat a na termínu první konzultace se dohodnout. Hodně štěstí. Praha 2, Ambulance pro alkoholové závislosti při Všeobecné fakultní nemocnici AT ambulance Apolinářská 4, Praha 2 , 128 00 telefon: 224 968 240 (lékař); 224 968 214 (pro objednání) MUDr. Jiří Profous http://www.abstinence.cz Praha 9, Ordinace AT pro prevenci a léčbu závislostí Prosecká poliklinika, Lovosická 40/440 (1. patro), Praha 9, 190 00 telefon: 266 010 321 MUDr. Jiří Kromholz Praha 6 - Řepy, AT poradna Čt 17,00 - 23,00 Socháňova 1222/25, Praha 6 - Ŕepy, 163 00 telefon: 724 584 283 MUDr. Gita Pekárková Praha 6, Ordinace pro návykové choroby Pod Marjánkou 12, Praha 6, 160 00 telefon: 233 351 603 MUDr. Drahomíra Syrovátková Praha 7, Ordinace psychiatrie a AT Štrossmayerovo náměsdtí, Praha 7, 170 00 telefon: 220 190 667 MUDr. Helena Malá, CSc. Praha 7, Ordinace AT Nad Štolou 18, Praha 7 telefon: 266 010 321 MUDr. Ivana Pelikánová