hiv
M.
Dobrý den,chci si zajít na testy hiv,ale jsem v práci od pondělí do pátku od rána do 18hod.večer,tudíž si budu muset vzít volno na pár hodin.Jenže problém je v tom,že budu muset mít potvrzení od lékaře do práce,ale je jasné,že v práci nechci říct,že jdu na takové testy.Chci se zeptat,jestli mi potvrzení vůbec dají a pokud ano,tak jestli tam bude napsáno něco z čeho by můj zaměstnavatel poznal,že jsem na takových testech byla.Děkuji za odpověď M.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, netuším odkud pocházíte, ale kdyby jste pocházela z Prahy, je možnost bezplatného testování v Domě světla v Karlíně, kde v pondělí testují do 19.00h., třeba byste to stihla i po pracovní době. Tato poradna se specialituje trochu na jinou problematiku, takže jak je to s případným potvrzením opravdu netuším, ale napíši Vám kontakty kde si informaci můžete zjistit. Dům světla Malého 3 - 282 Praha 8 - Karlín tel : 224 814 284 e-mail : info@aids-pomoc.cz NON-STOP bezplatná anonymní linka 800 800 980 P.S. ať Vám testy dobře dopadnou, mějte se hezky. M.K.