Red
Dobrý den, píchám si pervitin do steheního svalu chci se zeptat jestli tato aplikace je bezpecna a jaky má rizika...zajimalo by mě, je bezpecnejsi aplikace do steheniho svalu nez nitrozilni aplikace???...Uzivam takto pervitin uz druhym rokem do steheniho svalu a zatim sem nemel žádne komplikace ze sehenim svalem.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, intramuskulární aplikace (aplikace do svalu) je podobně jako intravenózní aplikace vysoce riziková. Aplikací drogy do svalu se nevyhnete riziku krví přenosných nákaz, především HIV/AIDS a virových hepatitid, hlavně typu C (VHC). Při nitrožilní aplikaci je riskantní nesprávná aplikace – především záměna žíly za tepnu (riziko vykrvácení a následně smrti), mezi možné komplikace při aplikaci do svalu patří nabodnutí a poškození nervu, cévy nebo kosti a častější riziko vzniku abscesu (zánět v místě vpichu). Užívání pervitinu bez ohledu na způsob, jakým se užívá je velmi nebezpečné, kromě výše zmíněných rizik se jedná o psychické problémy, které mohou vyústit v toxickou psychózu a o riziko vzniku silné psychické závislosti. Takže na Vašem místě bych se neobávala jenom o stehenní sval. Mějte se hezky.