PROSÍM RYCHLE potřebuju nastoupit léčbu
J
dobrý den, je mi 20, pervitin beru 2 a půl roku, poslední půlrok injekčně. posledních pár týdnů dávám každý den, někdy i 2x. absťáky nejdou snášet, cestou k dealerovi (15 minut chůze) málem zvracím a sotva k němu dojdu. nejsem schopná fungovat, několik dní mám halucinace, někdy se stane že si musím dát i před spaním abych vůbec mohla usnout. každé ráno se víc a víc podobá peklu a můj den se změnil v čekání až si konečně budu moct dát. obličej plný hnisavých boláků, vypadám tak strašně že už se na sebe ani nemůžu podívat. chci nastoupit jakoukoliv léčbu nebo se zblázním. už to nejde vydržet, několikrát jsem měla chuť se záměrně předávkovat protože už to nezvládám. PROSÍM!!! POMOZTE MI!!! prosím vás jaký typ léčby a kde je pro mě ideální? zázemí doma je dobré teda až na problémy se mnou. s rodičema jsem se o tom bavila jen povrchově ale jde vidět že je jim všechno jasné. prosím vás odpovězte mi co nejrychleji. MOC DĚKUJU!!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, ráda byste co nejdříve nastoupila léčbu, což je určitě dobré rozhodnutí. Zcela nejvhodnější by bylo v tuto chvíli navštívit Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, pohovořit s pracovníkem Káčka o své situaci a vhodný typ léčby si nechat doporučit. Nástup do léčby vám v Kontaktním centru pomohou zprostředkovat. Bohužel, přímo ve Vašem městě Kontaktní centrum není, pouze psychiatrická ambulance ( i tu můžete samozřejmně využít, kontakt viz níže ). Posílám vám adresy na nejbližší Kontaktní centra ve vašem regionu, která by pro vás mohla být dostupná: Ostrava - Vítkovice, Kontaktní centrum, Renarkon, o.p.s. Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00 telefon: 595 627 005; 602 670 789 Jaroslava Gembalová http://www.renarkon.cz Frýdek - Místek, Kontaktní centrum Renarkon Pionýrů 1757, Hotelový dům Paskov, 1. patro, Frýdek - Místek, 738 01 telefon: 558 628 444; 606 694 244 Mgr. Aneta Kalusová http://www.renarkon.cz Hranice, Kontaktní centrum KAPPA Kappa - help, o.s. Skalní 1059, Hranice, 753 01 telefon: 581 607 022; 605 211 218 fax: 581 607 022 Ivo Vavřík http://www.kappa-help.cz Psychiatrická léčba Sokolovská 1410/22 Nový Jičín tel : 556 710 260 MUDr.Mgr. Přemysl Mikeš Ph.D. Ohledně Vaší skryré poznámky. Toto bych, být Vámi, pro tuto chvíli neřešila. Chápu, že máte na toho člověka vztek a ráda byste celou situaci nějak řešila, ale myslím si, že teď jste na prvním místě Vy a to, abyste se dala co nejdříve do pořádku. Nechci tuto vámi podanou informaci nijak podceňovat, ale Vy se teď soustřeďte především na to, aby Váš nástup na léčení proběhl co nejdříve. Po té, co budete mít za sebou detoxifikaci a budete se celkově cítit psychicky i fyzicky lépe, můžete si pak v klidu promyslet, jak s touto informací naložíte. Na tomto webu vpravo dole je kontakt na Právní poradnu A.N.O., která se zabývá bezplatným právním poradenstvím v souvislosti s drogovou problematikou. Zde byste mohla svůj další případný postup zkonzultovat (písemně, telefonicky, mailem i osobně). P.S. tak se držte M.K.