drogova zavislost v rodine
sisi
Pred nekolika tydny moji rodice zjistili, ze muj bratr je zavisly na drogach. S nejvetsi pravdepodobnosti jde o zavislost na pervitinu. Pro rodinu vseobecne to ma katastrofalni nasledky, protoze necemu takovemu jsme nikdy vystaveni nebyli. Momentalne pobyvam v zahranici, ale tak trochu mi pripada, ze moje maminka se to snazi udrzet v tajnosti a s nikym o tom nemluvit. Asi se stydi a povazuje to za vlastni selhani. Bratr je dospely a v posledni dobe se vyhyba jakemukoliv kontaktu s nami. Je presvedceny, ze ma vsechno pod kontrolou a ze jeho zavislost neni tak vazna, aby vyhledaval lecbu. Prosim poradte co delat?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, kdyby maminka přemohla stud a někam zašla, tak bychom jistě našli nějaké konstruktivní řešení. Nebo alespoň začátek nitě, odkud by se to dalo rozmotat. Takže:
Pokud jsou rodiče z Prahy, nebo blízkého okolí, stačí zavolat: 02/20 80 31 30. Pokud jsou odjinud-tak se buď podívejte vlevo do kontaktů a nebo se zeptejte znova-někam vás doporučíme. :-)
P.s. Maminku pozdravujte a uklidněte ji. Stává se to i v lepších rodinách. A taky nevím, co je v téhle situaci ostuda. Možná že to, že někdo bere drogy je blbý, ale blbější je, když ho zavřou. Protože když někdo bere drogy, tak se chtě-nechtě pohybuje na hranici zákona. A tu a tam ho při tom chytnou. :-( Takže spíš mám dojem, že ostuda by byla nechat to tak jak je to teď.