testy
karolina
chtěla jsem se zeptat, jak dlouho vydrží pervitin v krvi. Když mi udělají testy tak jak dlouho se pervitin udrží v krvi. děkuji za odpověd.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, nevím o jaké testy se jedná, ale obvykle se testy dělají z moči. Pervitin lze z moči zjistit 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne a detekce z krve je cca 1 - 3 dny (doba přítomnosti drogy v organismu je závislá na více faktorech – na délce a intenzitě užívání, na kvalitě drogy, na metabolismu organismu). Škoda, že nepíšete více informací, možná bych Vám dokázala konkrétněji odpovědět. Asi víte, že užívání pervitinu má značná rizika, když budete chtít, můžete si o tom něco přečíst na stránkách této drogové poradny v rubrice O drogách – Stimulační látky – Pervitin. Mějte se hezky.