Dobry den,moc dekuji za opdoved i kdyz me moc nepotesila,ale cekala jsem to.Kazdopadne jsem se zozhodla se zavislosti pritele na marihuane zkusit jeste bojovat,proto bych rada prijala vasi nabidku o zaslani kontaktu na zarizeni v mem okoli,kde by mi mohli jeste zkusit pomoci.Moje bydliste se nachazi v Trutnove.Prede dekuji za dalsi odpoved.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, v Trutnově působí Kontaktní centrum - RIAPS Trutnov, Náchodská 359, 541 01 Trutnov, tel.: 499 814 890, mobil: 731 441 267, Mgr. Ondřej Čalovka, http://www.riaps.cz,e-mail: harm.reduction@seznam.cz. Toto zařízení nabízí mimo jiné poradenství pro rodiče a další blízké osoby – a to každý všední den mezi 9.00 - 11.00 hod. Je vhodné domluvit si schůzku telefonicky na uvedeném čísle či přes e-mail předem. Poradenství pro rodiče, partnery a blízké osoby nabízí také ve vzdálenějším Hradci Králové, kde funguje Ambulantní centrum Laxus o.s., Nerudova 1361/31, Hradec Králové, 500 02, telefon: 495 515 90, Mgr. Jana Ženíšková, http://www.laxus.cz, otevírací doba: PO - ČT - 9.00 – 16.00 hod., PÁ - 9.00 – 14.00 hod. (konzultace je možné po individuální dohodě sjednávat i na pozdější hodiny). Držím Vám palce a když budete mít chuť, napište, jak se vše vyvíjí.