pervitin
raduza
Dobrý den, mému synovi je 19 let a tento týden jsem zjistila že užívá pervitin. Tvrdí, že nejde o závislost, ale bohužel musím říct nevěřím. Má veškeré příznaky, které se popisují. ˇProsím co mohu pro něj udělat. můžete mi doporučit odbornou pomoc, kam se mohu v okolí Frýdku-Místku obráti. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, je pochopitelné, že chcete situaci řešit a snad je i Váš syn motivován se situací něco dělat. Zajít se poradit někam osobně bývá ta nejrozumnější varianta, jak problém začít řešit. V Moravskoslezském krají působí sdružení Renarkon, které bych Vám doporučil. Do jejich zařízení - Drogová, rodinná a sociálně výchovná poradna (Adresa: Mariánskohorská 29/1328, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, Telefon: 596 638 806, Mobil: 724 154 239) se můžete objednat a společně se synem, nebo i vy sama, zajít a zkonzultovat, co můžete dělat a celkově si ujasnit domácí situaci.