tak vám děkuji za odpovědˇ!!!!měla jsme dost naléhavý dotaz a když jsme se ho snažila vyhledat dle čísla,tak nebyl zodpovězen a ted´již není v databazy!!!výborně a pak se má člověk snažit pomoct a obrátí se na odborníky....

Odpověděl: Bára Orlíková
Dobrý den. Váš předchozí dotaz zodpověděla kolegyně Markéta Kordová. Dotaz čekal pouze na vyvěšení na veřejný web, bohužel proto se vám zobrazila hláška, že "není v databázi". Kopíruji Vám pro jistotu odpověď na předchozí dotaz i sem: "Zdravím Vás,tážete se jak nejlépe tuto situaci řešit. Myslím, že by v tuto chvíli bylo nejrozumnější, kdyby Vaše kamarádka navštívila odborné zařízení, které se závislostmi zabývá a tam celou svou situaci konkrétně a podrobněji probrala s pracovníkem tohoto zařízení. Všechna kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízejí ve svých službách mimo jiné i poradenství pro rodiče, partnery a osoby blízké uživatelů. Tyto poradenské služby jsou bezplatné a lze jich využít i zcela anonymně, takže si myslím, že se Vaše kamarádka může na takovéto centrum bez obav obrátit. Plno blízkých lidí se právě v obdobných situacích radí jak co nejlépe pokračovat, když se tento problém objeví, jak jej řešit a jaké zvolit další kroky. Když mi napíšete jaká větší města jsou ve Vaší dostupnosti můžu Vám vyhledat a doporučit kontakty na vhodná zařízení kam by se mohla obrátit pro pomoc a radu. Mějte se hezky a napište. M.K."