THC
joe
Dobrý den, asi za 3 týdny mam jít na prohlídku do vojenské nemocnice kvuli VŠ. před týdnem jsem měl trávu asi 3x ve třech dnech. Jemožné že mi to za ty 3 týdny v krvi už nenajdou díky za odpověď...popřípaděco bych měl udělat pro to abych testy prošel?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud Vám v rámci prohlídky budou dělat testy na přítomnost návykových látek – pak THC lze z moči detekovat 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní a detekce z krve je možná do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Takže po měsíční abstinenci by měly být testy již negativní. Pro to, abyste prošel případnými testy můžete udělat to, že nebudete marihuanu kouřit – samozřejmě před testováním, ale když Vám to vydrží déle, bude to jenom dobře – neboť užívání marihuany může být zvláště pro disponované jedince riskantní – více si o tom můžete přečíst na stránkách této drogové poradny v rubrice O drogách. Mějte se hezky.