pervitin a bolesti hlavy.
Fermi
Beru 1-2krat mesicne piko. Vzdycky jen na jednu noc a nasledujici den. Dodrzuju v tomto stavu pitny rezim i neco se donutim snist. Kourim, ale malo, 5 cig za tu dobu. I presto vsechno me na dojezdu i po nasledujici den dost nechutne boli hlava! Jsou to typicke tenzni bolesti, ke kterym jsem nachylny i za bezneho stavu, ale daleko intenzivnejsi, casto do sebe nacpu vic druhu analgetik, aby se to konecne zmirnilo. Jinak prasky malokdy potrebuju, tu beznou bolest hlavy odstrani odpocinek, nekdy prochazka. Chci se zeptat, jestli jsou ty bolesti po pervitinu normalni? Nemuze se tim projevovat skryty problem, treba aneurysma v mozku? Uvazoval jsem i o vysokem tlaku, ale ten mam v norme.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, aneurysma, nebo něco podobného by mohlo být, ale taky ten tlak může být v době kdy působí pervitin zatraceně vyšší než normálně. Tu a tam někoho takhle bezprostředně po intoxikaci a nebo v jejím průběhu léčím. Obtíže bývají skutečně akutní. Taky ale můžete mít například problémy s krční páteří a jak metamfetamin ovlivňuje svalové napětí, tak se to rozjede. Zkuste si změřit tlak v intoxikaci a při jejím odeznívání a zkusit rehabilitaci zad. Mohlo by to pomoci. Nebo - zcela optimálně - ještě odstranit vyvolávající příčinu obtíží - pervitin. :-)