hledá se žena
Dobrý den, neznáte někdo Hanku F., která důsledně přerušila kontakt s rodinou a nedává o sobě vědět, zda je vůbec na živu? Je jí 36 let a naposled žila s jakýmsi mužem rumunské národnosti v Holešovicích. Stačí jen zpráva, že se o ní ví. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, moc rádi bychom vám pomohli ve vaší složité situaci, ale bohužel to není v našich silách. Jsme zařízením, které svým klientům zajišťuje anonymitu, proto vám nemůžeme žádanou informaci poskytnout, nehledě na to, jestli jsme paní nebo slečnu Hanu F. viděli, nebo ne. Je tu ale jedna možnost, která by vám mohla snad pomoci. Je možné nechat jí vzkaz tady u nás v Kontaktním centru na nástěnce a v případě, že by se tu objevila, mohla by na něj reagovat sama, pokud by chtěla. Pokud byste měli zájem, je možné zavolat a vzkaz nadiktovat, tel. je 02/83872186, nebo nám ho napsat. Samozřejmě můžete vzkaz přinést i osobně. Doufám, že vám alespoň tato možnost bude k něčemu dobrá. Přeji mnoho štěstí.