THC
***
Dobrý den, Chtěl bych se zeptat jak dlouho bude THC v krvi nebo v moči když jsem kouřil marihuanu asi tak každý týden 1x po dobu 2 měsíců a teď jsem neměl asi měsíc ? Děkuji :)

Odpověděl:
Dobrý den, pokud jste marihuanu kouřil cca 1 x za týden a nyní ji již měsíc nekouříte, vaše testy na THC budou se vší pravděpodobností negativní. Užití marihuany lze zjistit z moči až 1 měsíc, výjimečně i déle, a to v případě intezivního a dlouhodobého užívání. Při občasném užívání (což je váš případ) se testy negativizují do cca 2 týdnů. Z krve lze marihuanu zjistit kratší dobu - u intezivního užívání cca 14 dní, u občasného týden až 10 dní. Záleží na intezitě předchozího užívání, obsahu THC v marihuaně a také na individuálním metabolismu testovaného.