huleni
Dan
zdravim, predevsim vam chci rici, ze delate opravdu skvele svou praci a urcite pomahate a motivujete spoustu lidi!!! jen tak dal. ovsem mam dotaz. nedavno jsme si spolecne s pritelkyni zakourili z vodni dymky lepsi zeli a pritelkyni se udelalo opravdu dost zle. ne ze by zvracela, ale byla uplne mimo a nedokazala se kontrolovat. trvalo to asi 3 hodiny a byla pak z toho vseho dost prekvapena v tom spatnem slova smyslu. otazka zni: jak lze v takovem stavu cloveku pomoci? daval jsem ji vitaminC a sumaky. spoustu vody. nic jineho do sebe nedostala. neholdujeme zadnym tvrdym drogam, jen obcas si dame huleni a zprijemnime si tak sve soukromi, ale tohle prekvapilo i me. diky Dan

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, děkujeme za ocenění naší práce, takové hlasy samozřejmě vždycky potěší. K vaší příhodě ? to, co se vaší přítelkyni stalo, není nic moc neobvyklého, ale chápu, že vás to oba asi dost nemile překvapilo, tím spíš, že zřejmě vaše dřívější zkušenosti s THC jsou vesměs dobré. Občas se ale stane, že to prostě ?nesedne?, může to být špatnou drogou, únavou, velkou dávkou atd. Na otázku, jak v takovém případě pomoci, jste si v podstatě odpověděl. Člověk by měl hodně pít, je dobré položit ho někam na tiché, klidné místo, kde není moc ostré světlo, je tam dostatečný přísun čerstvého vzduchu a kde může si pohodlně lehnout. Pokud bylo vaší přítelkyni špatně od žaludku a měla pocit na zvracení, nebylo by dobré nutit jí něco k jídlu. Takový stav v podstatě musí sám odeznít a je jen možné snažit se co nejvíc eliminovat všechny nepříjemné pocity. Abyste dalším podobným příhodám předešli, je dobré kouřit, když už, radši míň než víc.