dítě a tráva
tom
U svého syna,kterému je 17 let, jsem našel trávu a syn se mi přiznal že ji kouří a nemíní přestat.Chtěl byh vědět jak mu nejlépe pomoci.Jsme z okresu Ústí nad Orlicí

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, chápu, že pro Vás, jako rodiče, to musí být náročná situace. Je ale dobré, že v rodině komunikujete přímo. A také je důležité, že řešíte, jak nejlépe pomoci, abyste předešel zbytečným nedorozuměním. To, že jste nám napsal, sám vnímám jako první krok. Nejrozumější by bylo kontaktovat odborníky a situaci s nimi probrat osobně, nejlépe samozřejmě společně se synem, ale můžete se poradit klidně i vy sám. Dle informací, které píšete, není zřejmé, zda se jedná o experiment či dlouhodobé užívání, jaké máte vztahy, jak máte doma nastavené hranice, jak syn funguje v běžném životě atd. To vše může v rozhovoru vyplynout a můžete se společně domluvit na postupu, který by byl přijatelný a dobrý pro všechny strany. V Pardubickém kraji působí sdružení Laxus s ambulantním centrem v Pardubicích a Hradci Králové - http://www.laxus.cz/index.php?page=nase-sluzby-osoby-blizke Ambulantní centrum Laxus o. s., Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové 23, Tel./fax: 495 515 907, e-mail: ambulance.hradec@laxus.cz; Ambulantní centrum Laxus o.s., Češkova 2701 (vchod z ul. Demokratické mládeže), 530 02 Pardubice, Tel. 466 265 729, e-mail: ambulance.pardubice@laxus.cz