prozba o pomoc
prometeus14
Dobry den jmenuji se karel k. je mi 29 let,12 let jsem na opiatech,poslednich 5 let na subutexu 6milg dene.musim ho schanet od ledna na cernem trhu protoze moje obvodni lekařka,od 1.1.2010.odmita VSEM UZIVATELUM PSAT TZTO LEKY, KDE NAJDU NEJAKEHO LEKAŘE KTERY MI JE BUDE PSAT,ROZUMNEJTE,NECCHCI A NEMUZU PŘESTAT,POKUD BUDU SCHANET OPIATY VRATIM SE RAČI K PŘEPADAVANI LIDI prosim porate mi kde najdu lekaře ktery mne nebude soudit a napiše mi na mnesic 3 baleni ,kdekoliv vrepublice,a jake mam mit doporučeni

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, mrzí mě, že se nacházíte v složité životní situaci, nebylo by však dobré ji řešit pácháním závažné trestné činnosti, jak popisujete. Díky za upřímnost, ale vážně si myslím, že byste tím nepomohl nikomu ani sobě. Rád bych Vám poradil, ale bylo by třeba vědět alespoň v jakém městě pobýváte. Jistější než obracet se na praktické lékaře, je vyhledat pomoc u odborníků věnující se drogové problematice - psychiatři v AT ambulancích věnující se substituční léčbě, kteří subutex předepisují. Některá sdružení, která se věnují léčbě drogových závislostí, mají také svůj substituční program (SANANIM, Drop-In, Podané ruce, Prev-Centrum, ...). Odborník by samozřejmě neměl své klienty soudit, je důležité vědět, že aktuálně nechcete a nemůžete přestat, jak píšete ve svém dotazu. Na tom se dá pracovat a bylo-li by to potřeba opravdu dlouhodobě, je možné být na substituci také dlouhodobě. Řada takových klientů (ať již berou subutex nebo metadon) se díky dlouhodobému kontrolovanému užívání stabilizovala a z léčby prosperuje. Ještě k doporučení - většinou stačí se telefonicky objednat, ideální je mít doporučení třeba od své praktické lékařky, nebo z Káčka, zprávy z absolvovaných léčeb, atp. Tak ještě napište a doufám, že se Vaše situace zlepší.