odpoved pro Baru Orlikovou
MIVA
Dobry den, dekuji Vam moc za zodpovezeni dotazu ze dne 10.1.2009. Jsme z Prahy a poprosila bych Vas zda byste mi nemohla dat nejaky kontakt na nejake zarizeni ci urcitou osobu, ktera by nam dokazala pomoci. Predem Vam dekuji za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste z Prahy, tak bych asi doporučovala Poradnu pro rodiče, která sídlí v zadních prostorách chráněné kavárny Café Therapy, Školská 30, 110 00 Praha 1 (Telefon: +420 739 268 527, +420 284 824 234, e-mail: ctrnacta@sananim.cz, vedoucí Mgr. Štěpánka Čtrnáctá). Více info najdete na webu: www.sananim.cz/zarizeni-20-Poradna-pro-rodice-(PPR)/info.html Případně je možné se také obrátit na o.s. ANIMA. Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých (psychoterapeutické zařízení) Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 238 fax: 224 968 239 http://www.anima-os.cz Přeji hodně štěstí.