thc v moči
wellaska
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak dlouho se dá zjistit, že máte thc v moči?? 2 měsíce jsem nehulila a udělala jsem si test z lékárny (něco jako tehotenský test) a ukázalo mi to pozitivní.. myslela jsem, že se thc drží maximálně měsíc, ale asi ne.. :-( děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, THC, účinná látka marihuany, se většinou dá z moče prokázat v rozmezí cca 1 - 30 dní. Záleží ale především na intenzitě předešlého užívání, takže jestli jste marihuanu konzumovala denně a dlouhodobě, můžete mít test pozitivní i déle. Je to vždy individuální záležitost, záleží také na metabolismu organismu, nelze tedy přesně stanovit počet dní, kdy tělo bude od THC úplně zbaveno. Každý organismus je jiný a jinak se s odbouráváním toxických látek vypořádává, též může být marihuana různé kvality. Orientační testy z lékárny navíc nemají zcela stoprocentní spolehlivost, může se stát, že vykáží i tzv. falešnou pozitivitu. Pokud byste chtěla mít výsledek zcela přesný, můžete si test nechat udělat v toxikologické laboratoři, ale není to úplně levná záležitost, rozbor jedné látky 487,-Kč ( např. THC 487,- Kč, THC+pervitin 2X 487,- ). Ústřední toxikologická laboratoř Ke Karlovu 2 Praha 1 tel : 224 967 188 P.S. v případě, že byste si testy pomocí laboratoře chtěla porovnat, zavolejte si na uvedené číslo. Jestli nežijete v Praze, není to problém, lze též moč poslat poštou (je ale nutno mít žádanku do lékaře a tu přiložit v zásilce, platba pak probíhá u lékaře, který žádost napsal). V případě dalších dotazů se na naši poradnu můžete opět obrátit. Mějte se hezky. M.K.