Kam nejlépe zajít s dcerou která bere Kokain
Víme jistě už a máme to potvrzeno že dcera mé přítelkyně užívá Kokain,vše odpovídá i příznakům ,agresivita,nezájem o školu,sucho v ustech,rozšířené zornice,sebeovládání,spavost přes den,večer utěky z domu do nonstop podniků,jen se nají a vyspí a zase vyráží za partou,i už peníze si vzala bez vědomí nás sama.Potřebujeme poradit na koho se nejlépe obrátit,kam s ní zajít,jsme objednáni k psychologovi tady ve Vyškově zatím jen,uvítali bychom náké číslo či kontakt tady někde v okolí Vyškova ,nebo Brno,kam ke komu se obrátit,objednat.Děkujeme.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud má Vaše přítelkyně podezření či dokonce jistotu, že dcera užívá drogy, pak bude jistě důležité navštívit i odborníka specializujícího se na drogovou problematiku. V Brně je možné navštívit Kontaktní centrum Drug Azyl, Podané ruce, o.s.,Vídeňská 3, Brno, 639 00, telefon: 543 249 343, http://podaneruce.cz, kontaktní hodiny: Pondělí - čtvrtek: 9:00 - 18:00, Pátek: 9:00 - 15:00. Další kontakt je na Poradenské centrum pro drogové a jiné závislosti, Sládkova 45, Brno, 613 00, telefon: 548 526 802, vedoucí: PhDr. Lenka Skácelová, http://www.poradenskecentrum.cz. Zde kromě poradenství pro experimentátory a uživatele drog nabízejí rodičům i krizovou intervenci a poradenství při potížích spojených s dospíváním dětí (drogy, škola, komunikace, vztahy atd.), poradenství pro rodiče jejichž dítě experimentuje nebo dlouhodobě zneužívá návykové látky a rodinnou terapii, která je velmi účinná při řešení problémů rodin s dospívajícími dětmi zejména v oblasti změny pravidel soužití a zvládání přirozených vývojových krizí. V rámci tohoto zařízení je možné využít telefonickou poradenskou linku - každý pracovní den od 8:00 hod. do 16:00 hod. na telefonním čísle 548 526 802. Informace pro rodiče dětí, které mají problémy s užíváním návykových látek je možné si přečíst na adrese www.odrogach.cz v rubrice Pro rodiče. Doufám, že uvedené informace pomohou Vám i přítelkyni při řešení problému.Přeji hodně štěstí.