pes pozil navykovou latku
Aja
Jak se mam zachovat v pripade kdyz by dvouapul mesicni stene pozilo navykovou latku pervityn.Co udelat pro to aby se navykova latka dostala ven z telicka?Jaky to ma na ne ucinky?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, v případě, že by štěně požilo návykovou látku a samo by nezemřelo, pravděpodobně nezbyde, než počkat do doby, než vyprchá účinek. To může trvat i den, dva, podle velikosti psa a množství užité látky. Pravděpodobně by to štěně "zrychlilo", tzn. zrychlil by se mu srdeční tep, vzrostla by tělesná teplota, štěně by bylo hodně aktivní, až divoké. Pochopitelně by bylo dobré, kdyby okamžitě po požití bylo štěně donuceno zvracet. Bohužel nevím, jak ho k tomu donutíte, aniž byste riskoval/a, že mu ublížíte. V případě, že se tak stane, rozhodně doporučuji kontaktovat veterináře - když ne osobně, pak alespoň telefonicky. A pokud to je jen trochu možné, snažte se tomu předejít. S pozdravem, Gabriela Koryntová.