Chci Přestat
Myšička
Děkuji Vam za Vaši odpověd,ale přesto mam ještě jeden dotaz.Jsem s Plzně,radí te mi abych si zašla do K-centra,ano to mam už delší dobu v umyslu,ale zajímala by mě jedna věc.Jsem si jista že mě doporučí se jít léčit,proto se chci zeptat,je možné když se chci léčit se nějak léčit tak abych nemusela být zavřena v nějaké léčebně???Kam bych si dochazela jen pro nějaké léky co by mi pomahaly v tom přestat brat a mohla jen dochazet na kontroly že jsem opravdu čista.Nechci být někde zavřena,chctěla bych se léčit doma,je nějaka takova šance a možnost? Děkuji za odpověd.

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, v Plzni je Kontaktní centrum CPPT http://www.cppt.cz/cz/kcentrum.asp Havířská 11, 301 00 Plzeň, tel./fax: +420 377 421 374, e-mail: kcentrum(zavinac)cppt.cz). Možností léčby je samozřejmě více druhů, ne všechny jsou pobytové v léčebně či komunitě. Existuje léčba ambulantní formou. Tzn. pravidelné (1-2x týdně dle dohody s odborníkem) docházení do zařízení (zřejmě AT poradna). Když byste byla v substituci, docházíte si tam pro léky, absolvujete jednotlivá vyšetření, atd. Dle potřeby docházíte na teapii či jiné podpůrné prostředky dle dohody s odborníkem. Nejjednodušší by opravdu bylo, kdybyste si domluvila v Káčku schůzku a mohla si o ambulantní formě léčby poslechnout více. Nebo se můžete objednat rovnou do AT poradny (některé poradny mívají často plno, je dobré si zavolat, zjistit stav). V Plzni např. MUDr. Stanislav Kudrle (Psychiatrická léčba, Do Zámostí 897/67, 323 10 Plzeň, telefon: 608 882 234) nebo MUDr. Václav Stehlík (Psychiatrická léčba, Čechova 44, Plzeň, 301 00, telefon: 723 875 318).