niky
dobrý den, zajímalo by mě zda odpovídáte na všechny dotazy, ptz sem Vám víc než před týdnem psala a po vložení kódu se mi objevilo, že mám čekat na odpověď. A dnes že ten kód není vůbec v databázy.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouváme se za prodlevu v odpovědi na předchozí dotazy, již byste je měla najít zodpovězené. Odpovídáme všechny dotazy, nikoli pouze "vybrané". To, že jste při hledání dotazu narazila na informaci, že "dotaz není v databázi", bylo způsobené tím, že byl již zodpovězený, ale čekal na vyvěšení na veřejný web. Víme, že by se v tomto případě mělo tazatelům zobrazovat něco srozumitelnějšího, v tuto chvíli se aktualizuje web poradny a v nové verzi již to bude jinak (zasáhnout musí programátoři, nikoli my, kdo odpovídáme dotazy), aby tazatelé nemuseli mít obavy, že jejich dotaz byl smazán.