miki
ako som sa dostal na vysoku skolu, kamarat ma na jednej party nahovoril aby som vyskusal pervitin.... v ten vecer som sa naozaj bavil, no na druhy den som bol po ucinkovani drogy velmi vycerpany a tak sme si dali znovu a asi som sa tzv. prestrelil, vtedy som si povedal, ze mi to zato nestoji a uz som to neskusal.... no je tomu uz asi 2 mesiace a ja mam stale neprijemne priznaky drogy..... som stale ospaly, mam zvyseny krvny tlak a bolesti hlavy....som fajciar a zakazdym co si zapalim, tak su priznaky silnejsie... uz tyzden nefajcim a zatial mi to moc nepomaha a preto sa obraciam na vas. Mohli by ste mi odporucit nejakeho odborníka v Bratislave?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, vzhledem k tomu, že uváděné příznaky po užití pervitinu u Vás přetrvávají již dva měsíce, je moudré, že jste se rozhodl situaci řešit za pomoci odborníka. V Bratislavě se můžete obrátit na Centrum pre liečbu drogových závislostí, Hraničná 2, POBox 51, 82799 Bratislava, tel: 07-53417467 07-53417464 Fax: 07-53417475 e-mail: idz@drogy.sk, http://www.drogy.sk/cpldz/index.htm (toto zařízení nabízí mimo jiné i pomoc lékaře psychiatra a lékaře internisty). Další případné kontakty si můžete najít na slovenském drogovém informačním portálu http://www.infodrogy.sk/index.cfm pod heslem Pomoc a podpora. Zde také najdete internetové poradny zaměřené na drogovou problematiku a informace o drogách. Přeji Vám hodně štěstí. P.S.: Je chvályhodné, že jste se ze zkušenosti s pervitinem poučil a včas zanechal experimentů s touto velmi rizikovou psychotropní látkou.