Marihuana
Anonymni
Dobrý den, tak jeste jednou pisu;)... Ja to napsal Jen jako ukazku z filmu, ae čo znam pár lidi tak pak vážne jsou takovy mirumilovnejsi:D:) a co se týče legalizace je v Cr nejaká pol. strana co to prosazuje?protoze lecive účinky teto látky jsou fascinujici;)-babička mela ztoho mast na kolena a prestali ji bolet, ja ji použil na exém a exem zmizel a už sse tak často neprojevuje:)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za zpoždění. Vím, že jste to myslel v nadsázce a film znám. Nevím přímo o politické straně, jejíž jediným programem by bylo prosazování legalizace konopí (nutno říct, že Unie svobody svého času měla slogany, které směřovaly k tomuto tématu, ale jak jsou na tom teď, nevím). Jinak co se týče léčivých účinků konopí, tak se řada legálně dostupných kosmetických a léčivých prostředků vyrábí již teď (z tzv. technického konopí, tedy s min obsahem THC). Můžete se podívat v lékárně :) A pak můžu doporučit web www.konopijelek.cz.