marihuana
mahul
Dobrý den. V poslední době se moje dítě chová divně. Peníze se neztrácejí, neboť je mám schované, ale nechal si zastavit mobil.Na moje otázky ohledně drog, přiznal marihuanu. Nevím jestli se vyjádřím přesně, ale párkrát jsem z něho cítěla , takový zvláštní štiplavý pot ,může to být z marihuany, anebo je to něco jiného? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, píšete, že Váš syn se v poslední době chová divně (nepopisujete přesně jak). Peníze se sice neztrácejí, ale zastavil mobil. Mluvila jste s ním o drogách a přiznal se Vám k užívání marihuany. Popisujete, že jste z něj cítila "takový zvláštní štiplavý pot" a ptáte se, jestli to může být z marihuany. Takovou věc však nelte přes internet posoudit. Marihuana sama o sobě má velmi specifickou, nasládlou vůni. Něco obdobného štiplavému pachu bývá popisováno u uživatelů pervitinu. Stejně tak ale může jít o něco zcela jiného - kombinace vlastího potu s čímkoli dalším by někteří lidé popsali obdobně. Takže těžko říct. Zkuste se pro začátek podívat na popis jednotlivých drog na našich stránkách, možná najdete další indicie a rady. Doporučila bych Vám zejm. http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=3 o stimulačních látkách, mezi které patří pervitin; http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=2 o canabinoidech, tedy i marihuaně. Také se můžete podívat na stránky www.odrogach.cz, kde v rubrice Rodiče najdete rady a nápady, jak mluvit se svým dítětem o drogách. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Pokud byste měla zájem to probrat s odborníky osobně, dejte vědět region, můžeme vám nějakou poradnu doporučit.