dotaazek pro MH 2
Marvell
Diiik za rychlou odpoved....jo, mate pravdu, zatim skoro zadn problemy nemam. takze az je zacnu mit, uz pro me nebude asi tak nepredstavitelny prestat chodit na axe? Samozrejme, jinde nez na akcich eee neberu. Taky by me zajimalo - ohledne pika - proc ho oproti eecku lidi casto berou i mimo parties??? A ecka malokdy...to nechapu (to piko)

Odpověděl: Martin Hulík
Bude to pak lépe představitelné, ale hůř proveditelné - problém je, že teď byste zvládl přestat možná bez větších potíží, jenomže nejste motivovaný. A až budete chtít přestat, půjde to ztuha, protože vám to bude komplikovat závislost. Takový začarovaný kruh. Logicky by se řeklo, že je lépe vyhnout se riziku a přestat hned, ale kdyby to bylo tak jednoduché, co?
S tím pervitinem si nejsem úplně jistý. Vidím dva důvody: E je typicky taneční droga, zatímco P se jí stal až sekundárně - spousta lidí smaží P a na party nechodí. Druhý důvod je, že P přeci jen účinkuje razantněji a je návykovější (to berte s rezervou, platí to obecně, v konkrétních případech to může být naopak), takže jeho užívání časem míň souvisí s prostředím a stává se nutností - i v průběhu týdne, v práci, ve škole, na rodinné oslavě a tak.