alkoholik
Kaktuska
Dobrý den, o víkendu jsem psala svůj dotaz ohledně mého otce - alkoholika. Odpovídal mi pan David Pešek. Psal, že mi může poradit, na jakou rodinnou poradnu se ve svém kraji mohu obrátit. Tímto Vás ještě jednou prosím o odpověď na dotaz - kde je nejbližší rodinná poradna v okrese Karviná? Velice děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.

Odpověděl: Uživatel Testovací
Ještě jednou zdravím, v Karviné působí Centrum psychologické pomoci, příspěvková organizace, http://www.cepp.cz/ , Rodinná a manželská poradna, Na Bělidle 815, 733 01 Karviná-Fryštát, Telefon: 596 317 575, Fax: 596 345 513, E-mail: karvinacepp.cz , http://www.cepp.cz/poradna_karvina.php . Také můžete využít služby Modrý kříž http://www.modrykriz.org/ , Poradna Karviná, Pivovarská 15/9, 733 01 Karviná - Fryštát, tel.: 596172 346, 731 494 695, email:karvina@modrykriz.org. Další kontakty by Vám určitě také mohl poskytnout protidrogový koordinátor Jaroslav Sagan, Magistrát města Karviná, Park Julia Fučíka 51, Karviná, 733 01, telefon: 596 318 251.