thc + antidepresiva
tr
dobry den nekolik let kourim marihuanu a po experimentu s LSA (havajska ruze,enthanogen) se mi spustily depresivni stavy psychiatr mi predepsal antidepresiva a tvrdi mi ze kdyz budu uzivat dal marihuanu muze se u mne vyvinout schizofrenie,halucinace apod... co je na tom pravdy dekuji ps: pokud ma psychiatr pravdu jakym zpusoobem mohu nebezpeci vzniku nejake dalsi psychicke poruchy bez toho aniz bych musel prestat uzivat marihuanu zabranit..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, ano, Váš lékař má pravdu. Obávám se, že konzumaci marihuany budete muset vzhledem k Vašim psychickým obtížím opravdu ze svého života vypustit. (U disponovaných jedinců může jakékoliv užití, i jednorázové, psychotropní látky vč. THC vyvolat poměrně vážné psychické obtíže). Pokud budete marihuanu a jiné látky i v budoucnu užívat, Vaše obtíže, které se na základě konzumace drog objevily, neodezní a budou se spíše umocňovat a prohlubovat. Bohužel, to tak je. Měl byste prostě abstinovat a dbát pokynů lékaře. Jedině tak se můžete Vašich potíží zbavit nebo je alespoň zásadně zmírnit. Jestli uvažujete o zvýšení dávek léků, měl byste to určitě probrat ze svým lékařem a též zmínit návrat úzkostných stavů a své partnerské problémy. Nevím do jaké míry má Váš lékař čas o Vašich problémech s Vámi hovořit. Možná by nebylo od věci psychiatrickou léčbu medikací propojit s vhodnou psychoterapií. Poraďte se o tom se svým lékařem, kdyby jste chtěl někoho doporučit, napište ještě jednou a uveďte větší města, která jsou Vám dostupná. Pokusíme se Vám vyhledat vhodné kontakty. Zatím se mějte hezky a vše ještě řádně zvažte, jde o Vaše zdraví. M.K.