pervitin
kerry
Dobrý den,chtěla bych se zeptat co dělat,když to člověk přežene s pervitinem, dá se ten dojezd nějak zmírnit-asi kromě hodně pití vody, dost často mám po jeho požití oteklé a bolavé oči-třeba i týden po, je proti tomu nějaký prášek třeba?děkuji za info

Odpověděl: Uživatel Testovací
Zdravím, je sice dobré, že se snažíte o sebe pečovat, nicméně je potřeba vědět, že "dojezd" je prostě daň za užívání drog a nijak zvlášť ji obejít nelze. Stejně jako po nemírném pití následuje kocovina, kterou lze sice zmírnit, ale nezmizí. Pokud chce člověk drogy brát, musí počítat i s těmito následky, které navíc v zásadě nejsou ty nejhorší, které může užívání drog způsobit. Sama možná začínáte pociťovat, že není pravda, že drogy člověku jenom dávají samá pozitiva. Také záleží na další faktorech - Váš zdravotní stav, životní styl, ale také na kvalitě užívané drogy a frekvenci užívání. Stav po užití jakékoliv stimulační drogy se dost podobá stavu zvýšeného stresu a dojezd je projevem vyčerpání organismu. Pro lepší zotavení lze doporučit pravidelnou a zdravou životosprávu - dostatek spánku, dostatek tekutin v podobě minerálních vod a pořízení si vitaminů C a B a nějaký multivitamin s obsahem stopových prvků. Nepijte alkohol, neužívejte jiné drogy a léky, ty to mohou jen zkomplikovat. Pokud se budete snažit dojezd přebít užitím jiné látky, zaděláváte si akorát na zkříženou závislost na pervitinu a něčem dalším. Možná byste měla chuť celou věc více probrat - dejte kdyžtak vědět, mohu Vám vyhledat kontakt na někoho ve Vaší blízkosti (dle místa bydliště), kdo Vás nebude odsuzovat, ale s respektem třeba i poradí.