Potrebuju pomoc
beruska
Dobry den nejprve se chci omluvit za chyby cestina je ma slaba stranka. Prosim vas o pomoc beru heroin a uz bych stim chtela seknout ale nejdeto a nemam nekoho kdo by mi pomoh ale,mam dva krasny kluky kvuly kterych chci prestat ale ty kryze sou veliky a moje davka je pul g dene kourim to pres alobal chtela sem vas poprosit sem schomutova a ja nevim ani kde ta poradna tu je a slysela sem ze kdyz tam pujdu tak to bude vedet muj doktor socialka a urady ato bych nechtela stydim se jestly muzete tak mi nejak poradte a popiste mi jak to tam vlastne chodi moc vas oto zadam dekuji moc .

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, je velmi dobře, že jste se rozhodla svůj problém řešit za pomoci odborníka – šance na úspěšnou abstinenci je tak mnohonásobně vyšší a myslím si, že abstinence je pro Vás vzhledem k tomu, že se (pravděpodobně) staráte o syny velmi důležitá. V Chomutově funguje kontaktní centrum – doporučí Vám zde vhodný léčebný program právě pro Vás (zohledňuje se délka a intenzita užívání návykové látky, sociální zázemí, rozsah problémů, které užívání drog přineslo, u Vás bude třeba zohlednit to, že staráte o děti apod.). Kontaktní centrum tyto služby nabízí bezplatně a pokud budete mít zájem i anonymně – nemusíte tedy mít obavy, že by se o Vaší návštěvě tohoto zařízení někdo dozvěděl. Pracovníci jsou povinni dodržovat mlčenlivost a nesmí informace o klientech nikomu sdělovat (pokud s tím sám klient nebude souhlasit). Kontakt: Kontaktní centrum, Hálkova 224, Chomutov, 430 01, telefon: 474 652 030, Vendula Kádárová, http://www.os-svetlo.net. Individuální poradenství zde nabízí v pondělí a čtvrtek 9.00 – 16.30, v úterý a ve středu 8.00 – 10.00 a 15.00 – 16.30, v pátek 8.00 – 16.00hod. Konzultaci je třeba si předem telefonicky objednat na výše uvedeném telefonním čísle – na tomto čísle Vám rádi zodpoví i Vaše další dotazy. Mějte se hezky a přeji Vám aby vše dobře dopadlo. P.S.: Bohužel nemůžeme odepisovat ani na e-mail ani na skype, budete si muset odpověď pod příslušným kódem vyhledat a přečíst na těchto stránkách.