rada
kaca
Zdravym,3roky som smazila nitrozilne,uz 1a pol som cista,len sa nemozem zbavit depresii je coraz horsia aj ked sa snazim sa stale niecim zamestnavat,prosim mozete mi poradit nejake lieky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, předem bych chtěla pogratulovat k roku a půl abstinence, to je vážně skvělé. Uvádíte zhoršování depresivních stavů. Je dobré, že se snažíte depresím nepodléhat a hledáte vhodné činnosti. Jestli i toto začíná selhávat, radím co nejdříve vyhledat odbornou pomoc. Nejlépe lékaře - psychiatra se zkušenostmi s léčbou závislostí. Takto přes internet nelze poradit léky vhodné k užití, k tomu je zapotřebí osobní kontakt a psychiatrické vyšetření lékařem. Jestli nevíte, kam se obrátit, napište ještě jednou a uveďte, kde žijete nebo nejlépe větší města, která jsou Vám dostupná. Budeme se snažit Vám vhodného lékaře doporučit. Zatím se mějte hezky a držte se. M.K.