XaXa
"Vámi požadovaný dotaz není v databázi." To je hláška kterou jsem si už podruhé přečetl, když jsem chtěl najít odpověd k mému příspěvku. Teď k mému skutečnému dotazu. Jsem častým kuřákem marihuany a zajímá mě, jestli i přesto můžu na darování plazmy, nebo krve. Či na jak dlouho bych měl vysadit, abych mohl odběr podstoupit. Marihuanu kouřím ccca 8měsíců a dá se říci, že každý den. Děkuji za odpověď. S pozdravem XaXa.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Váš původní dotaz byl již zodpovězený. Hláška, kterou uvádíte, se objevuje u dotazů, které jsou zodpovězené, ale čekají na vyvěšení na veřejný web (v současnosti se pracuje na změně webu, takže do budoucna by se tazatelům mělo objevit něco více srozumitelného...). Kolega Vám odpověděl v zásadě tak, že pokud uvedete svoje pravidelné užívání marihuany, nebudete patrně vyhodnocen jako vhodný dárce... Pokud nechcete ohrozit příjemce krve / plazmy, doporučuje min. měsíc abstinence, dle mého soudu by bylo vhodné i déle.