prosim o radu
sosna
dobry den,moc vám děkuji za vaši odpověď na 66207-kód.Naše nejbližší hlavní město je Plzeň,ale nejsem si jistá zda tam bývalého manžela dostanu,už to zkouším cca 4roky a vždy jen sliboval,ale nikdy nikam nešel.Teď sem mu zakázala i se stýkat se synem,dokud se nepůjde léčit,tak nevím jestli aspoň to ho donutí.Sou na sebe se synem dost závislý a mají hezký vztah,tak v to jediné doufám.Děkuji vám moc za všechno a určitě napíšu jak to dopadlo.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, uvidíte, jak Vaše dané ultimátum zapůsobí, zmínila jste pevný vztah mezi jím a synem, třeba to zabere. Každopádně byste teď měla trvat na svém a kontakt nepovolit, když bude i nadále nelegální drogy užívat. Také trvejte na vyhledání odborné pomoci, můžete mu nabídnout pomoc v tom smyslu, že mu třeba pomůžete zprostředkovat první kontakt a v léčbě ho podpoříte. Níže Vám napíši kontakt na kontaktní centrum, kam se Váš bývalý muž může obrátit o pomoc při zprostředkování léčby. Kontaktní centra (káčka) nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenství pro osoby blízké uživatelů ( rodiče, partneři, sourozenci apod. ), můžete tuto službu bez obav využít nejdříve Vy a s pracovníkem káčka se poradit o vhodném postupu a dalších krocích. Nemusíte se ničeho obávat, těchto poradenských služeb využívají rodinní příslušníci velmi často, tyto služby jsou bezplatné a lze jich využít i zcela anonymně. Do kontaktního centra můžete přijít kdykoliv během provozní doby, je ale mnohem výhodnější si předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace. Když o Vás pracovník káčka bude vědět, bude mít na Vás dostatek času a nebudete muset čekat. Kontaktní centrum ( centrum protidrogové prevence a terapie o.p.s. ) Havířská 11 Plzeň - Bory tel : 377 421 374 e-mail : drogypl@mbox.vol.cz kontaktní osoba : Mgr. Dagmar Špillerová provozní doba Káčka : PO 9.00 - 18.00 ÚT 12.00 - 18.00 ST 9.00 - 18.00 ČT 13.00 - 18.00 PÁ 9.00 - 18.00 SO 12.00 - 18.00 NE 12.00 - 18.00 P.S. Zmiňovala jsem to v předešlé odpovědi a znova připomínám, abyste si předem určila hranice, kam až jste v pomáhání ochotna zajít a těch se také držela. Tak vám budu držet palce ať se situace zlepší a když budete mít chuť, napište, jak se to dále vyvíjí. Mějte se hezky, ať se synovi daří a Vy se držte. M.K.