PRÁCE U VÁS
hurricane.girl
Dobrý den, chtěla bych u vás pracovat jako dobrovolnice, jelikož se hlásím na obor adiktologie Karlovy University, či brigádničit na tom mi nezáleží, záleží mi na získání praxe u vás. Pokud by to šlo zaplatila bych si výcvik, mám o práci opravdový zájem.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Určitě jsou možnosti stáže, dobrovolné práce, případně brigády. Závisí to ovšem na podmínkách jednotlivých zařízení, organizací. Co se týče o. s. SANANIM, tak by bylo asi nejlepší obrátit se přímo na zařízení, kde byste měla zájem stáž absolvovat a domluvit se, případně zavolat do Drogového informačního centra o. s. SANANIM, které má mimo jiné na starost i PR organizace a domluvit se o možnostech tam. Kontaktní centrum SANANIM např. nabízí možnost týdenní stáže, podmínkou je věk 21 let a více, a pokud dotyčný není kolega ze spolupracujícího zařízení, tak také platbu 500 Kč. V terapeutických komunitách lze také absolvovat stáže, podmínky by bylo asi ideální si ověřit telefonicky (kontakty na zařízení o. s. SANANIM najdete na www.sananim.cz). Jinak v Praze existují i jiné organizace, které by Vám mohly umožnit nějakou formu spolupráce. Například DROP IN (http://www.dropin.cz/podportenas.shtml) nebo o. s. Prev-Centrum (http://www.prevcentrum.cz/Staze.aspx), kde dobrovolnou pomoc uvítají. Pokud byste měla zájem si zaplatit nějaké vzdělávání v drogové problematice, zkuste se podívat např. na www.podaneruce.cz/cz/ies/, kde nabízí semináře a kurzy v drogové problematice (je to tedy v Brně) nebo prozkoumejte www.drogy.net, www.drogy-info.cz (Kalendář akcí) apod.