Chcem skoncit s chemiou!!!
ekinka
Chcem prestat...Nejde to.Nechcem ist na liecenie...Chcem dalej chodit na parties,ale tam to bez p a e nezvladam.Dost blby dotaz...aspon podla mna.Je mi dost zle.Este je tomu len 9 dni,co som nemala p a zda sa mi,ze by mi pomohlo dat si aspon pol ciary.Nechcem,ale budem musiet...

Odpověděl: Martin Hulík
Jestli chcete přestat brát drogy, budete si muset od parties na dlouho odpočinout. Jinak se vám abstinovat skoro určitě nepodaří. Mám zkušenost, že lidé, kteří s pařením na parties úspěšně skončili, si většinou najdou jinou, smysluplnější zábavu a nemají tendenci dál na party chodit. A když, často to vede k dalšímu rozjezdu.
Takže jestli chcete opravdu abstinovat, začněte hned. Všechny drogy co máte po ruce, spláchněte do záchodu. Na víkendy si udělejte podrobný plán aktivit - osvědčuje se kombinovat sport, kulturu (je i jiná, než klubová), práci doma a kontakt s blízkými lidmi, kteří neberou drogy. V prvním období se vyhněte i alkoholu a marihuaně (aspoň 3 měsíce).
Abstinenci je také dobré podpořit ambulantním kontaktem s terapeutem - napište nám, odkud jste a my se můžem pokusit vám sehnat nějaký kontakt.
Když se vám tohle všechno podaří, možná nebudete potřebovat pobytovou léčbu. S každou další pařbou se ale ústavní léčbě přiblížíte. A věřte, že to není zdaleka ta nejhorší varianta. Tak hodně štěstí :-)