Pedro
Dobry den, Velmi vám děkuji za vaši odpověd. můžu jezdit do Liberce Vím že tam je nějaká poradna já pocházím s Jablonce nad Nisou.začal jsem ho brát abych zapomněl už jsem zapomněl ale jak je nuda tak je to v pr.... už jenom že vám to píšu tak s toho mám dobrý pocit úplně se mi ulevilo.Ještě jednou vám moc děkuji.61209 to je potvrzovací kod aby jste našla předešlí dotaz.předem děkuji za odpověd. Nashledanou

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tak to jsem moc ráda, že se Vám trochu ulevilo a také velmi ráda čtu, že Váš zájem o vyhledání odborné pomoci trvá i nadále. Kontakt na liberecké káčko níže. Kontaktní centrum pro lidi ohrožené drogou Most k naději Rumunská 5 A Liberec tel : 482 713 002 gsm : 775-624 246 e-mail : drogova.poradna@mostknadeji.cz kc.liberec@mostknadeji.cz P.S. do Kontaktních center lze zpravidla zajít bez objednání kdykoliv během provozní doby. Je ale lepší si předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace. Když o Vás pracovník káčka bude vědět, bude mít na Vás i více času a nebudete muset čekat. Veškeré služby jsou bezplatné a lze jich využít i anonymně. Tak Vám budu držet palce ať se Vám daří na cestě za abstinencí a když budete potřebovat, klidně opět napište. Mějte se hezky, přeji hodně sil. M.K.