kerri
Dobrý den,prosím o radu.Je mi 24 let,od 16 beru extázi, poslední rok i pervitin, ovíkendech,ted na silvestra jsem se předávkovala a skončila v nemocnici.Chtěla bych se zeptat,co dělat,když se to přežene s pervitinem?jde nějak zmírnit ten stav,nebo to jde nechat jen odeznít?díky

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, to je těžká otázka. Každý člověk reaguje na drogy svým způsobem. Při užívání i při předávkování pervitinem může nastat řada komplikací - od psychických úzkostí a toxickou psychózu přes srdeční arytmii a celkové selhání oběhu. V naléhavé situaci je zkrátka nutné vyšetření odborníkem - čili volání záchranné služby při předávkování je vždy na místě. Stav akutní intoxikace běžnými formami zmírnit moc nejde. A pokud možno, buďte v takovém stavu v přítomnosti někoho, kdo bude případně schopen tu záchranku zavolat. A úplně nejlépe - udělejte maximum pro to, abyste se vlastním přičiněním nedostávala do stavů život ohrožujících.