Preslech
Chris
Dobry den.byl sem v zivote 5krat tak prebouchlej pernikem ze me pokazde odvezli na j.i.p.kdyz sem zacal vnimat doktori i sestri mi rikali ze by mi vse dali zaplatit a byli na me hnusny a stityli se me.je to normalni?

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, je složité říci, co je normální a co není obecně. Vždy se posuzuje případ od případu. Rozumím Vašemu zřejmému rozhořčení a zklamání nad přístupem ve zdravotnickém zařízení, ale někdy i pro odborníky je těžké se zachovat profesionálně. Každopádně existují různé dokumenty, které upravují, jak se k Vám odborníci musí chovat, zároveň však i každý pacient se musí nějak chovat. Důležitý dokument je etický kodex tzv. Práva pacientů ( http://www.mpsv.cz/cs/840 ). Pokud byste měl pocit, že Vaše práva byla narušena je možné podat stížnost. O povinnostech pacientů se podívejte např. na článek z pohledu zdravotnického práva http://www.zdn.cz/clanek/jake-jsou-povinnosti-pacientu-305228 . Nejdůležitější je asi vždy udržet vzájemnou úctu a respekt.