Prosba o zodpovezeni dotazu
Pedrosman
Dobry den.prosim vas dotaz 961101 a dotaz na dr minarika nebyl zodpovezen.ja na to cekam protoze sem v krizi a poradna je jedinej muj pritel ke kteremu se muzu sverit tady na chronaku v bohnicich.mam sileny chute uz na jakou koliv drogu.prosim odpoved te mi.

Odpověděl:
Zdravím vás a ještě jednou se omlouváme za opožděné odpovědi. Rozumím tomu, že se za současného stavu necítíte dobře, máte "černé myšlenky" a situace vám připadá beznadějná. Za takové situace je pochopitelné, že se vám vracejí i chutě na drogy. To je poměrně obvyklé, že se chutě vracejí, pokud je člověk v depresi, stresu a necítí se dobře. Nicméně asi sám tušíte, že vaše trable tady na internetové poradně těžko vyřešíme, i když vám nepochybně pomůže, když nám sem napíšete. V dotazu zmiňujete, že jste aktuálně v PL Bohnice, zkuste tedy svůj nedobrý psychický stav probrat s některým z lékařů. Jak tu depresi, tak i velké chutě na drogy, které ji provází. Lékař vás zná, zná vaši diagnózu i medikaci, bude tedy nejlépe schopen zvážit, jak by vám šlo ulevit. Vaše sociální i právní problémy lze jistě také zvládnout tak, abyste se v životě cítil jistější a spokojenější. Uvidíte, že zase bude lépe, i když vám to teď tak nepřipadá. Kontakty na zařízení, kde vám mohou pomoci se zvládnutím vašich problémů již máte, zkuste být tedy trpělivý a věřte, že i komplikované životní situace a období lze nakonec překonat. Držte se.