vyhodit ci lecit
pavlusa
3dny je v pohodě,pak4dny na šrot chodíme do práce a nevíme co bude až se vrátíme domů.už jsme i hořeli usnul s cigaretou v posteli vyhodíme ho ale kde ma jít,platili jsme ubytovnu tam ho taky vyhodili.můžem ho nechat zavřít znovu do léčebny kdyz mu je už 26let ale je i nemocný?není to normální nejde to po dobrém ani po zlem.opravdu ho nechat na ulici?pořád je nekdo v noci vzhuru a čeká on si pak ve dne spi.nebo naopak proc ho tam nejde poslat znovu i když on tam absolutne nechce ale dělá nám ze života peklo.doktor říkal že budeme to mít těžký s ním žít ale neříkal živořit.tvrdí že nic nebere ale my víme že je to blbost akorát nevíme co. díky za odpověd aspon se mi ulevilo i když píšu asi taky dost zmatene ale byl zas mimo tak čekám do3hodin pak se s chlopem vystřídáme

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, máte pravdu v tom, že život s člověkem nemocným schizofrenií, který neužívá léky tak, jak má, do toho zneužívá jiné látky a alkohol, není jednoduchý. Ptáte se, zda by bylo možné, aby šel syn znovu do léčebny. Ale také píšete, že je mu 26 let. Nevím, jak je na tom s omezením způsobilosti k právním úkonům, příp. zda je zcela nesvéprávný. Od toho se budou nejspíš odvíjet i Vaše možnosti. Znovu jenom opakuji - obraťte se na paní Kohoutovou z Green Doors, tel. +420 284 016 517; +420 777 913 058. Přeju hodně sil. S pozdravem, Gabriela Koryntová.