nechutenství na pervitinu
Dawa
Dobrý den, je možné nějak omezit to nechutenství při stavu na piku? Dokážu do sebe dostat jen málo jídla a strašně rychle hubnu, přičemž to vůbec nepotřebuju, protože jsem štíhlá od přírody. Už to začíná budit podezření.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, to je při užívání pervitinu naprosto typické ( více se o této látce můžete dočíst na tomto webu v rubrice Stimulační látky, v podrubrice Pervitin ). To, že by bylo nejvhodnější a nejrozumnější pervitin neužívat asi slyšet nechcete. Nicméně, jestliže se ho nedokážete či nechcete z nějakých důvodů vzdát, bylo by nejlepší, kdyby se Vám podařilo postupně se naučit i po vlivem této látky přijímat potraviny. S rychlým úbytkem váhy pak rychleji přichází další nepříjemné záležitosti, tělo i psychika jsou méně odolné, je možný rychlejší nástup toxických psychóz. Také by bylo rozumné nepřebíjet jednu konzumaci hned další, ale dávat si pauzu. Nechat pervitin "dojet", posléze se vyspat, pořádně najíst, odpočinout si, doplnit vitaminy a tekutiny. Takže s pervitinem opatrně, může vám přivodit i řadu jiných závažných problémů (závislost, toxická psychóza, zdravotní problémy, rozpad vztahů s blízkými lidmi, dluhy, sociální a právní problémy atd.). Zvažte jestli vám taková cena za to stojí. Když budete potřebovat klidně znova napište. Mějte se hezky. M.K.