Muze me sef vyhodit - hrub.porus.kazne - ze nasel ve sluzebnim aute marihuanu?
hans
Zaměstnavatel mi našel ve sl. autě, se kterým jezdím rozvoz zboží: zbytky lístků marihuany. Je možné, že mi vypadly z pytlíku určeného na oslavu Nového roku. Pred prací ani v prácí NIKDY nepiji alkohol, nekouřím marihuanu. Silniční kontrola u mě nikdy nic neodhalila. Ani nebylo co. Marihuanu v autě nalezl v době, kdy bylo na servisu, měl jsem volno. Teď, když není práce, mi chce dát výpověď bez nároku na odstupné. Toto je prý důvod. A pokud přistoupím na dohodu bez odstupného, nenapíše toto do výpovědi. Jak se mám zachovat?

Odpověděl:
Dobrý den, váš dotaz jsem konzultovala s právničkou Mgr. Hanou Gajdošíkovou z Právní poradny A.N.O., která se specializuje na právní aspekty drogové problematiky. K tomu, aby vám mohla kvalifikovaně odpovědět, by potřebovala ještě další doplňující informace k průběhu celé situace. Proto bych vám doporučila, abyste Právní poradnu A.N.O. telefonicky kontaktoval v příštím týdnu, a to buď v úterý 12.1. nebo v pátek 15.1. v čase cca od 10,00 do 17,00 hod. na telefonním čísle 222 582 932 nebo na 736 760 701. Právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou je poskytováno bezplatně. Věřím, že se váš problém nakonec uspokojivě vyřeší.