Rozsudek jmenem republiky
Pedrosman
Dobry den.soud me chce zbavit uplne svepravnosti kvuli zhorseni meho stavu ale ja dva roky abstinuju od vsech drog jen mam chute na P.muzete mi poradit co mam delat?dekuju

Odpověděl:
Dobrý den, dle jména, které jste uvedl ve svém emailu, usuzuji, že jste již klientem Právní poradny A.N.O. a jste v kontaktu s Mgr. Gajdošíkovou, která vás ve vaší věci zastupuje. Doporučila bych vám tedy, abyste se ve chvíli, kdy vám budou umožněny vycházky, dohodl na osobní konzultaci v kanceláři Právní poradny A.N.O. prostřednictvím vaší terapeutky z CADASu, Evy Formánkové. Mgr. Gajdošíková vám zajisté sdělí potřebné informace, týkající se vašeho řízení o omezení způsobilosti k právním úkonům. Pokud je mi známo, ve vašem případě jednání o úplném zbavení způsobilosti, které ve svém dotazu zmiňujete, neprobíhá, jednání se dosud týkala výše finančních prostředků, se kterými jste způsobilý nakládat. Jinak samozřejmě vaši abstinenci je třeba ocenit a i když vás pronásledují chutě na pervitin, doporučuji abstinovat i nadále. Domnívám se, že případným užitím pervitinu byste si mohl způsobit nemalé problémy. Možná si o svých chutích na pervitin zkuste popovídat s některým z terapeutů, mohlo by to pomoci. Zatím přeji hodně štěstí.