Ewullinka15
Dobrý den potřebovala bych vědět jen tak předběžně jak to vypadá v Bohnicích v Praze na odvykací kúře při léčbě na závislosti na kokainu...vůbec nemám představu ale odívat se tam nemůžu..je mi 14 a právě dokončuji příběh o dívce závislé na kokainu a moc bych potřebovala vědět aspon trošku jak to tam chodí...děkuji moc!

Odpověděl: Uživatel Testovací
Znovu Vás zdravím, jedná se o pavilony 7 a 8 v PL Bohnice s režimovým pobytem. Pavilon 8 je příjmové oddělení pro ženy léčící se ze závislosti na návykových látkách. Toto oddělení je rozděleno na tři části – uzavřené detoxifikační oddělení, otevřené detoxifikační oddělení a režimové oddělení. Celková kapacita pavilonu 8 je 40 lůžek. Pavilon 7 je oddělení následné režimové péče pro ženy léčící se ze závislosti na návykových látkách. Oddělení má 40 lůžek. Areál léčebny je volně otevřen a můžete se tam jít podívat např. na kostel, který je v pomyslném středu velého areálu. Další podrobnosti o psychiatrické léčebně, terapii či režimu se můžete dozvědět na http://www.plbohnice.cz/ Informace pro pacienty na http://www.plbohnice.cz/pro_klienty/informace_pro_klienty/infomace_pro_pacienty/cz by Vám také mohly pomoci při představě.