marihuana
janula
Dobry den,mam 17letou dceru ktera jiz asi od 13let mela problem s marihuanou.jeji problem se "vyresil"po te co otehotnela.Stavajici situace ovsem je ze otec ditete,jiz pulrocni holcicky zije u nas a je pravidelnym uzivatelem jak jsem zjistila.I jeho chovani tomu napovida a je typicke pro hulice.ma neumerne reakce a sklony byt agresivni a sprosty na dceru.mam podezreni ze moje dcera si taky zacala s marihuanou opet zahravat.Nejradeji bych ho vyhodila,protoze si myslim ze ma na moji dceru spatny vliv a navic ohrozuje i vychovu moji vnucky.Bojim se i reakce dcery.jsem v pasti.Nechci aby dcera do toho zase spadla a nechci mezi nimi navic hrotit jejich vztah.On je otcem me vnucky.Navic s nami jeste zije muj syn,ktery take huli.Mam pocit ze mam byt plny fetaku a nevim jak mam toto vyresit,hlavne vzhledem k tomu malemu nevinemu diteti.Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, toto jsou tak obtížné situace, že se bohužel přes internet moc dobře vyřešit nedají. Vzhledem k nízkému věku Vaší dcery, k narozenému dítěti, užívání marihuany přítele a vlastně i syna. Myslím, že by bylo úplně nejvhodnější kdyby jste napsala ještě jednou a uvedla větší města, která jsou Vám dostupná. Budeme se snažit Vám doporučit vhodné zařízení, kam byste se Vy jako rodič mohla dojít poradit a Vaší konkrétní situaci probrala osobně s odborníkem. Zdá se mi to v tuto chvíli jako nejrozumnější řešení. Zatím se mějte hezky a napište. M.K.